Techniek in de klas - mededeling 4a

Beste ouders/verzorgers,

Bedankt voor de fijne gesprekken die we online hebben gevoerd. Het was prettig om u weer te zien en te spreken. Sommige vaders of moeders heb ik nu pas gezien...wat blijft het ook een gek jaar. De cito uitslagen heeft uw kind vanmiddag meegekregen in een witte envelop. Bedankt overigens ook voor jullie flexibiliteit m.b.t de nieuwe codes/diverse mailtjes. De techniek liet me even in de steek. Over techniek gesproken:

Wat cool dat de eerste proefjes al zijn uitgevoerd door kinderen. U kunt ze bewonderen in de video. Veel kijkplezier! :D

Volgende week vieren we Pasen en gaan we een palmpasenstok maken. Wie neemt er iets mee voor onze palmpasenstok?

En een aantal kinderen vergeet maandags en donderdags de gymschoenen mee te nemen. Hopelijk gymt maandag de hele klas op gymschoenen. :)

Vriendelijke groet,

Leonie